Siemior
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 08 listopada 2007 - 13:24

Siemka, jak widzicie w temacie mam zamiar stworzyć własny serwer w Diablo II. Jednakowo w te wakacje zajmowałem się tworzeniem modów, można powiedzieć że jakieś większe pojęcie o tym zdobyłem. Aby serwer różnił się od klasycznego CBN i zachęcało do gry wpadłem na kilka pomysłów. Mam już pliki z emulatora pvpgn na którym idzie stawiać serwer Diablo II pod 1.11b. Niestety będę musiał nad tym troszkę posiedzieć bo instrukcję znalazłem angielską http://developer.ber...4&group_id=2291 To teraz może kilka słów o tym jak to sobie wyobraziłem:
-serwer typowo do potyczek pvp tvt tourów i zabaw
-zwiększony exp za potwory (w jakim stopniu musiałbym się zastanowić)
-lekko zwiększona szansa na dropy (aby zachęcić graczy bez żmudnych mefowań)
-powiększona skrytka nawet kilkustronowa (można mieć jedno konto więc żeby nie tracić na mułach)
-może nowe słowa runiczne
-pomysły graczy (owocowałoby to nowymi wersjami moda)

Jak myślicie czy taki pomysł mógłby wypalić? I niestety mam nie lada problem ponieważ posiadam neo na którym jak sami wiecie jest zmienne ip co by nie było korzystne dla serwera i graczy którzy by musieli co jakiś czas zmieniać w bramce ip. Mam pytanie czy idzie ustawić jakoś stałe ip?

#2 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 08 listopada 2007 - 14:01

pomysły graczy (owocowałoby to nowymi wersjami moda)

bugged itemy !

#3 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 08 listopada 2007 - 16:00

spróboj cos pokombinowac moze z www.no-ip.pl czy wypali nie wiem, kiedys slyszalem ze do serwerow counter-strike dawalo rade al co bedzie z serwem d2 nie wiem.

#4 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 08 listopada 2007 - 16:19

Siemior powiem ci tyle, że ostatnio chciałem pgorać na ar. Niestety nie przyjmują atm podań. Co mi się podoba na ar?
Serw typowo pod PvP. Dostajesz chr 99 lvl, na serwie masz lsite mułów z itemami, i wubierasz co zechcesz, czyli robisz poprostu perf postać. I wtedy można bawić się PvP, widać kto ma jakiego skilla po wynikach. Takie coś by mi pasowało ;) Zapomniałbym dodać, że all odbywało się na określonych zasadach PvP.

Jeśli coś podobnego do ar by powstało z pewnością bym pograł, i ściagnął pare ludzi.

#5 Siemior

Siemior
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie

Napisano 08 listopada 2007 - 16:33

a widzisz tego akurat nie wiedziałem ale masz rację dobre to jest, tylko nie chciałbym robić jakiegoś plagiatu ale pomysł był by good

#6 asfwafw

asfwafw
  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 08 listopada 2007 - 16:35

to ja bym wolal zwiekszony drop znacznie zamiast wybierac juz itemy wtedy wydawalo by sie to dla mnie ciekawsze

#7 Siemior

Siemior
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie

Napisano 08 listopada 2007 - 16:42

no ale w tym momencie wielu by wolało grać już na CBN

[ Dodano: 2007-11-08, 19:57 ]
Setting up Diablo II closed realm on Windows

Thanks to Gambit642 at forums.pvpgn.org for this howto contribution.

This documentation has been written to Windows users with the set up of D2Closed support for Diablo II & LOD v1.10's

Recommended

#1) If you are having trouble with D2GS, don't try to repair your current setup. Just redownload and start fresh, and save your "charsave" folder to not lose any charactor data.

#2) If this isn't your first time configuring D2GS, and you are going to start fresh, run "regedit" and navigate to

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE"

and delete the "D2Server" registry key. If this was imported wrong, it could be the problem with your server.

#3) You may also have problems with your registry for PvPGN services, D2CS & D2DBS. Run "regedit" and navigate to

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\"

and delete the "D2CS" & "D2DBS" registry keys. These need to point to the updated location of the D2CS and D2DBS EXE's, or they will not launch correctly as services

#4) Understand that Diablo II Closed Realm support is created from a combination of four different servers/services.

* Player Vs. Player Gaming Network Server (PvPGN)

* Diablo II Game Server (D2GS)

* Diablo II DataBase Server (D2DBS)

* Diablo II Console Server (D2CS)

#5) Understand, Diablo II Game Server (D2GS) is only a Windows binary! There is no Source for this binary, so it has not been converted to other OS platforms. "DRU" (Divels R' Us), writer of D2GS, is a ghost, and has no known contact information. If you are hosting PvPGN on a non-Windows machine, you will need either a seprate Windows PC to run D2GS, or type of Windows emulation, such as Virtual PC for Mac, or WINE for UNIX.

#6) Understand that D2Closed.exe is dead! It was the single file which ran the Diablo II DataBase Server(D2DBS) & Diablo II Console Server(D2CS) services. But fear not, it was replaced with the two seprate files, D2DBS.exe & D2CS.exe, included in the PvPGN install,

which do the same thing, only better.

#7) It's always best to use your computers REAL IP address, not the universal loopback (127.0.0.1)

#8) It is very important to decide whare you want your Executable's and don't move them. For services to run properly, the applications need to remain in the same location

#9) If you are using any type of "No CD" cracks, or game loaders, dont be supprized if you are having trouble. A known issue when not using the original game executable's is dropping right after a game starts

#10) These instructions are for Windows 2000/2000 Server/XP/2003 Server

Requirements

#1) A already working PvPGN directory (v1.6.3 Recomended) - the development team would prefer if you were on the latest software release. This helps assisting people if everyone is on a current release and saves the issues of working through old & resolved bugs.

#2) Diablo 2 Game Server(D2GS) (Beta 6 Required for Daiblo 2 v1.10) - download here: D2GS Beta6 Win32 and use WinRAR to extract to a folder in PvPGN directory, called "D2GS"

#3) The following files copied into the new PvPGN\D2GS directory

d2data.mpq

d2exp.mpq

d2sfx.mpq

d2speech.mpq

Patch_D2.mpq

D2Client.dll

D2CMP.dll

D2Common.dll

D2Game.dll

D2gfx.dll

D2Lang.dll

D2MCPClient.dll

D2Net.dll

D2sound.dll

D2Win.dll

Fog.dll

ijl11.dll

Storm.dll

NOTE:

a. Files must be taken from the installation directory of Diablo II LOD

b. Diablo must have the Lord Of Distruction Expansion installed

c. D2 Must be upgraded to v1.10

d. Missing any of these files will result in D2GS crashing with an error, or just closing silently

e. D2GS.exe, D2GSSVC.exe and d2server.dll are needed and included in the D2GS download

D2GS Config

Go to you D2GS folder, RIGHT-CLICK "d2gs.reg", and left-click "Edit". Find "D2CSIP"="192.168.1.1" & "D2DBSIP"="192.168.1.1", and change the preconfigured IP's to the IP of the computer hosting the D2CS & D2DBS services. This can be another computer hosting D2CS & D2DBS (MAC, UNIX, WINE, WIN etc). Save and close.

Run the "install.bat" included with the D2GS download. Click "yes" when prompted "Are you sure you want to add the information in....to the registry" (NOTE: D2GS has been registered as a service which will begin automatically, the next time your computer restarts)

D2GS Config

Open "d2cs.conf" in a text editor (located in PvPGN\conf folder). Find and change the following lines:

realmname = D2CS

to

realmname = "[Realm Name You Want]"

(NOTE: ADD quotes!!! Or else you Will have a problem if your realm name has any spaces in it)

Edit these lines to match the IP of your server:

servaddrs = [IP OF YOUR SERVER]:6113

gameservlist = [IP OF YOUR SERVER]

bnetdaddr = [IP OF YOUR SERVER]:6112

Save & Close "d2cs.conf"

D2DBS Config

Open "d2dbs.conf" in a text editor (located in PvPGN\conf folder). Edit these lines to match the IP of your server:

servaddrs = [IP OF YOUR SERVER]:6114

gameservlist = [IP OF YOUR SERVER]

Save & Close "d2dbs.conf"

Realm Config

Open "realm.list" in a text editor (located in PvPGN\conf folder). Find and change the following line to match your setup:

["REALM IN d2cs.conf"] ["REALM DESCRIPTION"] [SERVER IP]:6113 [PUBLIC SERVER IP]:6113

Save & Close "realm.list"

Starting Services

#1) Run PvPGN.exe

#2) Run "install.bat" located in PvPGN directory(not the one in D2GS folder), this will install the PvPGN programs as services

#3) Loged in as an Administrator, Go to:

Start Menu -> Settings -> Control Panel -> Administrative Tools, and run "Services"

Find and start "D2DBS", "D2CS" and "Diablo 2 Closed Server" services. Also, make sure that the services stay started under the "status" column, if not, you fucked up somewhere. You should see some movement on the PvPGN log screen if you have it visible

Final Step

Go to:

Start Menu -> Run

type, "cmd" then press enter to get to command promt

In command promt, type:

"telnet [IP OF D2GS SERVER] 8888"

Return will be:

"password: _"

Type, "abcd123" as password

(NOTE: Once in Administrative Console, you can type "help" for a list of commands)

Type, "passwd" to change the password you just entered to whatever you want

When finished resetting password, type

"maxgame [ANY VALUE HIGHER THAN 0]

(example: "maxgame 50")

This will allow you to create the specified number of symotanious Diablo games. This value is "0" by defualt, meaning, it wont allow the creation of any D2 games untill it is modified.

All done..

Trouble Shooting

Having trouble with D2 Closed? Re-Check the steps above (especially the Registry related info). Make sure that all D2GS support files are in the D2GS directroy (I know you think they are ok, but just re-check). Run Task Manager, and check to make sure the all required processes are running (PvPGN.exe, D2GS.exe, D2DBS.exe, D2CS.exe, if used; MySQL.exe). If a process is not staying in memory, it is closeing iteslf. You will need to check the logs to see what is causing the process to close.

PvPGN ---> PvPGN.LOG

D2CS.exe ---> D2CS.LOG

D2DBS.exe ---> D2DBS.LOG

D2GS.exe ---> D2GS/D2GS.LOG

Lastly, the order in which D2 Closed interacts, is another way to determine the problem.

PvPGN ---> D2GS ---> D2CS+D2DBS

Cant connect to you server at all, with any Blizzard game?

Network problems or problem with PvPGN.

Connect OK with all Blizzard games, D2 Open working, Closed wont work due to "No Realm" or not allowing creation of new games? Diablo 2 Game Server (D2GS) takes over at this point, and is having trouble.

Connect OK with all games, D2 Closed OR Open connect and start with realm support, but storage problems or crashing?

Possibly D2CS or D2DBS.
gdybym tylko jeszcze wszystko połapał to będzie gitara ^^

#8 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 08 listopada 2007 - 20:23

imo z tym dropem to się nie opłaca... lepiej zrobić tak jak na ar... z tymi mulami i perf postacie porobić na pvp, tvt, lld etc :)

#9 Zertul

Zertul
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 08 listopada 2007 - 22:37

Byłoby ciekawie tylko musiały by byc tam na tych mułach niemal wszystkie przedmioty bo jest wiele niedocenianych i niektórzy chętnie wypróbowaliby coś nietypowego a nie tylko pojedynki klonów.

#10 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 09 listopada 2007 - 00:11

Gralem z pol roku na takim servie: d2pk (pod 1.10). Wada byly duze lagi, zaleta ludki z ktorymi sie gralo. Mozna bylo perf postacie zrobic :D (tylko torcha nie bylo ;/)

1.11 bedzie ci bardzo ciezko skonfigurowac (z tego co pamietam pod 1.11 byl jeden chinski server). Gosc sie nie chcial z nikim configiem podzielic (wcale mu sie nie dziwie).

Jesli to ma byc server stricte pvp to imo muly z itemami sa lepszym pomyslem niz drop z potworow (powiedzmy ze ktos buduje postac i zglasza do ciebie jakie itemy chce (takie jakie moze dropnac gra ofc), a ty je dorzucasz do mulow (poczatki trudne, ale im wiecej osob tym wieksza baza itemkow na mulach)

Pzd.

PS: Marzy mi sie Valor 1.8 :P

#11 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 09 listopada 2007 - 00:15

PS: Marzy mi sie Valor 1.8

arkaine valor ? ja bym chcial jakiegos itha w muczu + storma z 4 sox.

#12 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 09 listopada 2007 - 00:58

Jak myślicie czy taki pomysł mógłby wypalić? I niestety mam nie lada problem ponieważ posiadam neo na którym jak sami wiecie jest zmienne ip co by nie było korzystne dla serwera i graczy którzy by musieli co jakiś czas zmieniać w bramce ip. Mam pytanie czy idzie ustawić jakoś stałe ip?

Cytat z forum.php.pl (by hwao), dotyczy co prawda stawiania serva dla quaka ale problem podobny:
"po 1 nie bedziesz mial stalego IP tylko bedziesz mial domene! (czyli zamias ip wklepujesz /connect domena jak chcesz polaczy sie w grze)

Wchodzisz na no-ip.com i tam sobie zakladasz konto (free) wybrana masz domene jedna z darmowych)

Wlaczasz program (zawsze na starcie, obojetnie gdzie on bedzie mozesz miec go na kompie gdzie bedzie stal serwer quake).

Po wlaczeniu bedzie on aktualizowal dane, wiec klepiesz domene i tyle."

Btw. chcesz zeby ci przetlumaczyc to faq (bo nie wiem ocb)

[ Dodano: 2007-11-09, 01:08 ]

PS: Marzy mi sie Valor 1.8

arkaine valor ? ja bym chcial jakiegos itha w muczu + storma z 4 sox.

co to mucz bo mi sie z moczem kojarzy :wink:

#13 Siemior

Siemior
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie

Napisano 09 listopada 2007 - 09:32

dobra udało mi się! postawiłem serwer pod 1.11b ^^
teraz kilka takich małych moich sugestii:
dzisiaj wieczorem planuje zrobić taki mały test gdzieś 2-3 osoby bym potrzebował jeśli macie jakieś save z postaciami pvp bo mi nie będzie sie chciało robić :P Już ustawiłem że sami nie możecie tworzyć sobie kont tylko w tym momencie ja też nie mogę :P głupie nie? :P no ale trudno jakoś sobie poradzę ten serwer póki co jest na razie total beta testerem, więc nie czepiać mi się niczego ;] tak więc kto by chciał mi pomóc w testach?

#14 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 09 listopada 2007 - 11:21

Okej, jeśli bede w domu to jestem do twojej dyspozycji. Btw ogarniasz tworzenie przedmiotów hero editorze? Jeśli y to można potem przysiąść i zacząć się zastanwaić co zrobić ;)

#15 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 09 listopada 2007 - 11:27

Okej, jeśli bede w domu to jestem do twojej dyspozycji. Btw ogarniasz tworzenie przedmiotów hero editorze? Jeśli y to można potem przysiąść i zacząć się zastanwaić co zrobić ;)

Juz mu desynch (200+ frw) perf dexzonke wyslalem z d2pk (8k+ ga) :wink:

Pzd.

#16 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 09 listopada 2007 - 13:02

co to mucz bo mi sie z moczem kojarzy

kiedys typ oferowal DUHA W MUCZU.o miecz mi chodzilo :P

save z postaciami pvp

moze byc save z bn ? nie wiem czy to dziala, bo save z bn nie dzialaly na singlu :P
jesli nie, to bede musial poszukac plyt ze starymi potaciami z singla.pamietam, ze mialem jakiegos barba, bear soso, i tele zeala.

#17 qrol

qrol
  • Użytkownik
  • 59 postów
  • LocationTuchola/Lubiewo

Napisano 09 listopada 2007 - 13:31

Jak coś to ja mam FC dudu :razz: Zrobiony hero editorem, ale wszystko w porządku :smile: 6k life, 12k dmg... Taki średniak. Jeśli będę potrzebny daj znać :wink:

#18 Siemior

Siemior
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie

Napisano 09 listopada 2007 - 16:09

no i klapa wiedziałem że jest jakaś bariera. A jaka? mam bezprzewodowy net z neo livebox i na tym $$^%$& nie idzie stawiać serwa nawet do nich dzwoniłem.

#19 Farquad

Farquad
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 20 listopada 2007 - 23:40

jak masz livebox tak jak ja to zle zrobiles pewnie tak samo masz dwa kabelki 1 do bez 2 do "przewodowego" wystarczy chyba reinstall i wybierzesz druga wersje ja ja wybralem bo od razu wiedziale ze na no cable beda lagi ;p

#20 Siemior

Siemior
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie

Napisano 21 listopada 2007 - 07:08

nie wiesz o co chodzi ale próbujesz nabić te +1 jakbyś nie wiedział nie instalowałem żadnego gówna z TP mam karte WiFi w laptopie a liveboxa podłączonego w domu WiFi samo wykryje zasięg i poprosi o klucz udostępniający wpisujesz i all gotowe, tyle że ja nie mogę na tym gównie stawiać serwera kolego!

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych