1. Wstep
2. Statystyki
3. Umiejetnosci
4. Ekwipunek
5. Sposob grania
6. Zakonczenie
1. Wstęp
Doszedlem do wniosku, iz moge napisac ponizsza taktyke, gdyz uwazam, ze postac- smith jest godna podziwu
Paladyn- słowo Paladyn występuje także w grach fabularnych i komputerowych jako określenie rycerzy-kapłanów, specyficznej klasy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i nieprawości. Paladyni wyposażeni są w zestaw nadprzyrodzonych umiejętności i mocy jak np. leczenie obrażeń dotykiem, aury wspomagające sojuszników itd.
2. Statystyki
Siła: Nie dajemy nic, dlaczego? Przyjdzie z itemow. Torch i anni robia swoje
Zręczność: Tutaj dajemy pkt. pod max block z Św. Tarczą
Żywotność: Reszta pkt.
Energia: Nie dajemy nic
3. Umiejętnosci
1. Pchnięcie tarczą- nasza główna umiejętność (kazdy smith pownien wiedziec, iz do postaci melee- walczacych wrecz, powinno sie podchodzic nie podbiegac gdyz bedziemy mieli max. block i pełna obrone, bieg- "R" nie dziala w zaden sposob na szybkosc szarzy to samo z postaciami typu caster- walczacymi z dystansu- czarami) Umiejetnosc ta nie zwraca uwagi na block i obrone przeciwnika.
2. Szarza- umiejetnosc pozwalajaca zlikwidowac postacie typu caster, stosuje sie ja rowniez gdy nasz przeciwnik ucieka, jest pewien trick, aby nasz wrog nas nie widzial nazywany jest charge lag- jak go zastosowac? wystarczy wlaczyc wigor- co nie jest konieczne i z dystansu szarzowac na nasz cel, skutek? przeciwnik nas nie zobaczy dzieki czemu bedziemy mogli w spokoju go "uszkodzic".
3. Św. tarcza- bez tej umiejetnosci nasze obrazenia bylyby znacznie zmniejszona, jest to umiejetnosc, ktora dziala z kozyscia na nasza obrone.
4. Fanatatyzm- aura, ktora zwieksza szybkosc, obrazenia i skutecznosc ataku, dlaczego nie koncentracja? Koncentracja moze i zwiekszyla by nam obrazenia, ale dmg to nie wszystko, tak jak wyzej napisalem fanatyzm zwieksza szybkosc ataku co jest nie zbedne- potrzebne kazdemu smithowi.
5. Jezeli mialby to byc Smith na tvt to dajemy pare- tj. 10-15 pkt. w modlitwe lub swiety pocisk, ktory posluzy nam do uleczania czlonkow naszej druzyny.
W dziale umiejetnosci nie powiedzialem nic o umiejetnosciach, ktore pozwola nam na dojscie do glownych skilli, ale domyslam sie, ze kazdy jest istota rozumna i bedzie to wiedzial.
4. Ekwipunek
Pozwolilem sobie na stworzenie 3 item setupow, tzn. 3 sposobow ubrania postaci, podzielilem je rowniez na nastepujace kategorie: "Dla biednych", "Dla średnio-bogatych", "Dla bogatych". A wiec, zaczynamy!
Item Setup- Dla biednych:
Helm: Czako z runą "Shael"- ktora daję nam 20 fhr- odzyskiwanie rownowagi
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma AP lub MP
Bron: Berło Grisswolda socketujemy runami BER
Tarcza: Herold Zakarum
Pierscienie: 2x Kruczy lod
Buty: Wodołazy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. 30 istow (w zaleznosci od zaki- ed. poprawiona obrona)
Item Setup- Dla Średnio-bogatych"
Helm: Czako z runą "Ber
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma AP lub MP
Bron: Ostatni oddech w berserkerskim toporze- eterycznym
Tarcza: Herold Zakarum
Pierscienie: Kruczy lod, Obraczka Bul-Kathosa
Buty: Wodołazy lub Sandstormy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. 50 istow (w zaleznosci od statystyk przedmiotow)
Item Setup- Dla bogatych"
Helm: Korona wiekow 2 sox ber/ber
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma Archonska zbroja (775/15/15)
Bron: Zal w berserkerskim toporze (400/40/15 ed)
Tarcza: Herold Zakarum (195-200 ed.)
Pierscienie: Kruczy lod, Obraczka Bul-Kathosa
Buty: Wodołazy lub Sandstormy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. xxx istow (w zaleznosci statystyk przedmiotow)
5. Sposob grania
Hmm, w sumie ja sam nie posiadam wyznaczonego sposobu grania, ale mam pewne rady, ktore moga pomoc, a wiec:
-Nigdy nie uzywaj biegu (brak blocku i obrony)
-Nie uzywaj na Hammera (wpadniesz w mlotki, czekaj na moment i uzyj zaskoczenia) Barbarzynca WW szarzy (Stoj w miejscu i zdaj sie na block i def, trzymajac klawisz shift i lewy click uzywaj pchniecia w powietrzu kiedy bedzie probowal na nas wjechac nie mile sie zaskoczy).
6. Zakonczenie
Ogolem mysle ze kazdy zrozumie ten build i nie jest on taki tragiczny, w grze smithem trzeba duzo myslec, a takze trzeba posiadac cnote taka jak cierpliwosc- nie mozna nic robic bez uprzedniego pomyslenia- "niech wrog wykona ruch, jako pierwszy".
Dziekuje, za przeczytanie i prosze o ocene












