Smith by Tazman v. 1.1 ®
Rozpoczęty przez Tazman, 31 sty 2007 08:19
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 stycznia 2007 - 08:19
Mój build na samym początku podziele na pare czesci, a wiec:
1. Wstep
2. Statystyki
3. Umiejetnosci
4. Ekwipunek
5. Sposob grania
6. Zakonczenie
1. Wstęp
Doszedlem do wniosku, iz moge napisac ponizsza taktyke, gdyz uwazam, ze postac- smith jest godna podziwu Drugim wnioskiem jest doswiadczenie jakie posiadam tego typu postacia W tej taktyce nie bede uzywal skrotow, gdyz chcialbym, aby slabsi gracze tez ja zrozumieli. Zaczynajmy!
Paladyn- słowo Paladyn występuje także w grach fabularnych i komputerowych jako określenie rycerzy-kapłanów, specyficznej klasy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i nieprawości. Paladyni wyposażeni są w zestaw nadprzyrodzonych umiejętności i mocy jak np. leczenie obrażeń dotykiem, aury wspomagające sojuszników itd.
2. Statystyki
Siła: Nie dajemy nic, dlaczego? Przyjdzie z itemow. Torch i anni robia swoje
Zręczność: Tutaj dajemy pkt. pod max block z Św. Tarczą
Żywotność: Reszta pkt.
Energia: Nie dajemy nic
3. Umiejętnosci
1. Pchnięcie tarczą- nasza główna umiejętność (kazdy smith pownien wiedziec, iz do postaci melee- walczacych wrecz, powinno sie podchodzic nie podbiegac gdyz bedziemy mieli max. block i pełna obrone, bieg- "R" nie dziala w zaden sposob na szybkosc szarzy to samo z postaciami typu caster- walczacymi z dystansu- czarami) Umiejetnosc ta nie zwraca uwagi na block i obrone przeciwnika.
2. Szarza- umiejetnosc pozwalajaca zlikwidowac postacie typu caster, stosuje sie ja rowniez gdy nasz przeciwnik ucieka, jest pewien trick, aby nasz wrog nas nie widzial nazywany jest charge lag- jak go zastosowac? wystarczy wlaczyc wigor- co nie jest konieczne i z dystansu szarzowac na nasz cel, skutek? przeciwnik nas nie zobaczy dzieki czemu bedziemy mogli w spokoju go "uszkodzic".
3. Św. tarcza- bez tej umiejetnosci nasze obrazenia bylyby znacznie zmniejszona, jest to umiejetnosc, ktora dziala z kozyscia na nasza obrone.
4. Fanatatyzm- aura, ktora zwieksza szybkosc, obrazenia i skutecznosc ataku, dlaczego nie koncentracja? Koncentracja moze i zwiekszyla by nam obrazenia, ale dmg to nie wszystko, tak jak wyzej napisalem fanatyzm zwieksza szybkosc ataku co jest nie zbedne- potrzebne kazdemu smithowi.
5. Jezeli mialby to byc Smith na tvt to dajemy pare- tj. 10-15 pkt. w modlitwe lub swiety pocisk, ktory posluzy nam do uleczania czlonkow naszej druzyny.
W dziale umiejetnosci nie powiedzialem nic o umiejetnosciach, ktore pozwola nam na dojscie do glownych skilli, ale domyslam sie, ze kazdy jest istota rozumna i bedzie to wiedzial.
4. Ekwipunek
Pozwolilem sobie na stworzenie 3 item setupow, tzn. 3 sposobow ubrania postaci, podzielilem je rowniez na nastepujace kategorie: "Dla biednych", "Dla średnio-bogatych", "Dla bogatych". A wiec, zaczynamy!
Item Setup- Dla biednych:
Helm: Czako z runą "Shael"- ktora daję nam 20 fhr- odzyskiwanie rownowagi
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma AP lub MP
Bron: Berło Grisswolda socketujemy runami BER
Tarcza: Herold Zakarum
Pierscienie: 2x Kruczy lod
Buty: Wodołazy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. 30 istow (w zaleznosci od zaki- ed. poprawiona obrona)
Item Setup- Dla Średnio-bogatych"
Helm: Czako z runą "Ber
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma AP lub MP
Bron: Ostatni oddech w berserkerskim toporze- eterycznym
Tarcza: Herold Zakarum
Pierscienie: Kruczy lod, Obraczka Bul-Kathosa
Buty: Wodołazy lub Sandstormy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. 50 istow (w zaleznosci od statystyk przedmiotow)
Item Setup- Dla bogatych"
Helm: Korona wiekow 2 sox ber/ber
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma Archonska zbroja (775/15/15)
Bron: Zal w berserkerskim toporze (400/40/15 ed)
Tarcza: Herold Zakarum (195-200 ed.)
Pierscienie: Kruczy lod, Obraczka Bul-Kathosa
Buty: Wodołazy lub Sandstormy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. xxx istow (w zaleznosci statystyk przedmiotow)
5. Sposob grania
Hmm, w sumie ja sam nie posiadam wyznaczonego sposobu grania, ale mam pewne rady, ktore moga pomoc, a wiec:
-Nigdy nie uzywaj biegu (brak blocku i obrony)
-Nie uzywaj na Hammera (wpadniesz w mlotki, czekaj na moment i uzyj zaskoczenia) Barbarzynca WW szarzy (Stoj w miejscu i zdaj sie na block i def, trzymajac klawisz shift i lewy click uzywaj pchniecia w powietrzu kiedy bedzie probowal na nas wjechac nie mile sie zaskoczy).
6. Zakonczenie
Ogolem mysle ze kazdy zrozumie ten build i nie jest on taki tragiczny, w grze smithem trzeba duzo myslec, a takze trzeba posiadac cnote taka jak cierpliwosc- nie mozna nic robic bez uprzedniego pomyslenia- "niech wrog wykona ruch, jako pierwszy".
Dziekuje, za przeczytanie i prosze o ocene
1. Wstep
2. Statystyki
3. Umiejetnosci
4. Ekwipunek
5. Sposob grania
6. Zakonczenie
1. Wstęp
Doszedlem do wniosku, iz moge napisac ponizsza taktyke, gdyz uwazam, ze postac- smith jest godna podziwu Drugim wnioskiem jest doswiadczenie jakie posiadam tego typu postacia W tej taktyce nie bede uzywal skrotow, gdyz chcialbym, aby slabsi gracze tez ja zrozumieli. Zaczynajmy!
Paladyn- słowo Paladyn występuje także w grach fabularnych i komputerowych jako określenie rycerzy-kapłanów, specyficznej klasy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i nieprawości. Paladyni wyposażeni są w zestaw nadprzyrodzonych umiejętności i mocy jak np. leczenie obrażeń dotykiem, aury wspomagające sojuszników itd.
2. Statystyki
Siła: Nie dajemy nic, dlaczego? Przyjdzie z itemow. Torch i anni robia swoje
Zręczność: Tutaj dajemy pkt. pod max block z Św. Tarczą
Żywotność: Reszta pkt.
Energia: Nie dajemy nic
3. Umiejętnosci
1. Pchnięcie tarczą- nasza główna umiejętność (kazdy smith pownien wiedziec, iz do postaci melee- walczacych wrecz, powinno sie podchodzic nie podbiegac gdyz bedziemy mieli max. block i pełna obrone, bieg- "R" nie dziala w zaden sposob na szybkosc szarzy to samo z postaciami typu caster- walczacymi z dystansu- czarami) Umiejetnosc ta nie zwraca uwagi na block i obrone przeciwnika.
2. Szarza- umiejetnosc pozwalajaca zlikwidowac postacie typu caster, stosuje sie ja rowniez gdy nasz przeciwnik ucieka, jest pewien trick, aby nasz wrog nas nie widzial nazywany jest charge lag- jak go zastosowac? wystarczy wlaczyc wigor- co nie jest konieczne i z dystansu szarzowac na nasz cel, skutek? przeciwnik nas nie zobaczy dzieki czemu bedziemy mogli w spokoju go "uszkodzic".
3. Św. tarcza- bez tej umiejetnosci nasze obrazenia bylyby znacznie zmniejszona, jest to umiejetnosc, ktora dziala z kozyscia na nasza obrone.
4. Fanatatyzm- aura, ktora zwieksza szybkosc, obrazenia i skutecznosc ataku, dlaczego nie koncentracja? Koncentracja moze i zwiekszyla by nam obrazenia, ale dmg to nie wszystko, tak jak wyzej napisalem fanatyzm zwieksza szybkosc ataku co jest nie zbedne- potrzebne kazdemu smithowi.
5. Jezeli mialby to byc Smith na tvt to dajemy pare- tj. 10-15 pkt. w modlitwe lub swiety pocisk, ktory posluzy nam do uleczania czlonkow naszej druzyny.
W dziale umiejetnosci nie powiedzialem nic o umiejetnosciach, ktore pozwola nam na dojscie do glownych skilli, ale domyslam sie, ze kazdy jest istota rozumna i bedzie to wiedzial.
4. Ekwipunek
Pozwolilem sobie na stworzenie 3 item setupow, tzn. 3 sposobow ubrania postaci, podzielilem je rowniez na nastepujace kategorie: "Dla biednych", "Dla średnio-bogatych", "Dla bogatych". A wiec, zaczynamy!
Item Setup- Dla biednych:
Helm: Czako z runą "Shael"- ktora daję nam 20 fhr- odzyskiwanie rownowagi
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma AP lub MP
Bron: Berło Grisswolda socketujemy runami BER
Tarcza: Herold Zakarum
Pierscienie: 2x Kruczy lod
Buty: Wodołazy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. 30 istow (w zaleznosci od zaki- ed. poprawiona obrona)
Item Setup- Dla Średnio-bogatych"
Helm: Czako z runą "Ber
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma AP lub MP
Bron: Ostatni oddech w berserkerskim toporze- eterycznym
Tarcza: Herold Zakarum
Pierscienie: Kruczy lod, Obraczka Bul-Kathosa
Buty: Wodołazy lub Sandstormy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. 50 istow (w zaleznosci od statystyk przedmiotow)
Item Setup- Dla bogatych"
Helm: Korona wiekow 2 sox ber/ber
Amulet: Gniew lorda
Zbroja: Enigma Archonska zbroja (775/15/15)
Bron: Zal w berserkerskim toporze (400/40/15 ed)
Tarcza: Herold Zakarum (195-200 ed.)
Pierscienie: Kruczy lod, Obraczka Bul-Kathosa
Buty: Wodołazy lub Sandstormy
Rekawice: Pieść krwi
Koszt tego item setupu: ok. xxx istow (w zaleznosci statystyk przedmiotow)
5. Sposob grania
Hmm, w sumie ja sam nie posiadam wyznaczonego sposobu grania, ale mam pewne rady, ktore moga pomoc, a wiec:
-Nigdy nie uzywaj biegu (brak blocku i obrony)
-Nie uzywaj na Hammera (wpadniesz w mlotki, czekaj na moment i uzyj zaskoczenia) Barbarzynca WW szarzy (Stoj w miejscu i zdaj sie na block i def, trzymajac klawisz shift i lewy click uzywaj pchniecia w powietrzu kiedy bedzie probowal na nas wjechac nie mile sie zaskoczy).
6. Zakonczenie
Ogolem mysle ze kazdy zrozumie ten build i nie jest on taki tragiczny, w grze smithem trzeba duzo myslec, a takze trzeba posiadac cnote taka jak cierpliwosc- nie mozna nic robic bez uprzedniego pomyslenia- "niech wrog wykona ruch, jako pierwszy".
Dziekuje, za przeczytanie i prosze o ocene
#5
Napisano 31 stycznia 2007 - 11:44
AP ma chyba 55 sily pisalem ta takte w szkole wiec nie mialem dostepu do diablo
[ Dodano: 2007-01-31, 11:27 ]
Btw. Podoba sie takta ?
AP wymaga 103 sily, pomylilo Ci sie z MP, ktora faktycznie wymaga 55 sily,a taktyka niezla choc wg mnie troche malo napisales odnosnie sposobu walki z poszczegolnymi postaciami (w sumie smit to albo uber albo pvp, nie pvm) ale to moja skromne zdanie Pozdrawiam
#6
Napisano 31 stycznia 2007 - 12:00
On jest na pvp Uber roznilby sie np. gloves- dracki, shield- exile, helmet- gaze, amu- mara itp. Hehe moim zdaniem nie ktorzy moga cos miec do kosztow np. item setup dla biednych kosztuje 30 istow, ale nikt nie powie ze smith to tania postac
30 istow co to jest!? Psiee
[ Dodano: 2007-01-31, 12:13 ]
Ja za samą zake dałem 150 istów
30 istow co to jest!? Psiee
[ Dodano: 2007-01-31, 12:13 ]
Ja za samą zake dałem 150 istów
#8
Napisano 31 stycznia 2007 - 15:26
Coa wymaga jak pamietam 174 sily
btw dalej nie napisałeś jak dzwigniesz te AP :]
W sumie powinieneś napisać jakie progi osiąga taki smiterek, bo w sumie dobrze byloby go zrobić tak by miał przekroczony próg fhr. Po drugie powinieneś napisać jakie dmg/resy/staty ma z przedmiotami tzn gotowa postać. Taktyka jak każda inna, jest kilka nieścisłości tak jak patrz wyżej...coa i ap
btw dalej nie napisałeś jak dzwigniesz te AP :]
W sumie powinieneś napisać jakie progi osiąga taki smiterek, bo w sumie dobrze byloby go zrobić tak by miał przekroczony próg fhr. Po drugie powinieneś napisać jakie dmg/resy/staty ma z przedmiotami tzn gotowa postać. Taktyka jak każda inna, jest kilka nieścisłości tak jak patrz wyżej...coa i ap
#13
Napisano 31 stycznia 2007 - 17:24
Racja. Pb - zasieg 2. Ba - zasieg 3.
http://www.battle.ne...lite/axes.shtml
http://www.battle.ne...te/swords.shtml
http://www.battle.ne...lite/axes.shtml
http://www.battle.ne...te/swords.shtml
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych