Skocz do zawartości


kilka przydatnych ...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 18 lutego 2009 - 12:38

jak mniemam linkow, wzorow i definicji, ulatwiajacych planowanie postaci i gre

topic bedzie uzupelniany jak cos znajde

dla Waszej i wlasnej wygody postaram sie to zebrac w jednym miejscu

[glow=red,2,300]1.[/glow] do planowania rozdania skilli "na sucho", co prawda dla patch 1.10 ale z tego co wiem nic sie tu nie zmienilo
The Diablo 2 v1.10 Skill Planner --- > http://d2items.com/skills.php

[glow=red,2,300]2.[/glow] kalkulator ias ----> http://diablo3.ingam...hp?lang=english
  teraz bedziesz wiedzial dlaczego tak wolno bijesz

[glow=red,2,300]3.[/glow] progi fcr i fhr ----> http://extreme-gamer...sterhitcastrate
  teraz bedziesz widzial dlaczego tak wolno czarujesz i dlaczego nie mozesz sie ruszyc jak cie leja
 
[glow=red,2,300]4.[/glow] na stronie dalekiej oazy jest slowniczek pojec battlenetowych  ----> http://diabloii.pl/i...skolumns&id=111

[glow=red,2,300]5.[/glow] wzorek na blokowanie tarczą, nie mylic z blokiem zabojczyni ze skilla:

  Total Blocking % = (Blocking x (Dexterity – 15)) / (Character Level x 2)

[glow=red,2,300]6.[/glow] progi fcr dla najemnika z aktu trzeciego
   18/17/16/15/14/13/12/11 - ilosc klatek
    0/10/15/30/40/60/90/140 - % fcr

[glow=red,2,300]7.[/glow]Druzgoczące uderzenie (Crushing Blow) CB

Druzgoczące udereznie jest szansą na zmniejszanie aktualnego życia przeciwnika o pewną ilość w pojedynczym uderzeniu. Szansa ta jest wyrażana w procentach.

dla broni do walki wręcz:
-ogólnie: 1/4.
-przeciw innym graczom: 1/10.
-przeciw najemnikom: 1/10.
-przeciw championom, potworkom unikatowym, bossom: 1/8.

dla broni dystansowej
-ogólnie: 1/8.
-przeciw graczom: 1/20.
-przeciw najemnikom: 1/20.
-przeciw championom, potworkom unikatowym, bossom: 1/16.

Do CB doliczane sa obrazenia postaci, dla przykladu weżmy postać zadającą 100 obrażeń z broni do walki wręcz i mającą 100% CB walczącą przeciw zwykłemu potworkowi mającemu 1000 życia :
- pierwszy cios - 250 z CB + 100 z broni = 350 - pozostalo 650
- drugi cios - 162,5 CB + 100 broń = 262,5 - pozostało 387,5
- trzeci cios - 96,9 CB + 100 broń = 196,9 - pozostało 190,6
- czwarty cios - 49,1 CB + 100 broń = 149,1 - pozostało 47,5
- piąty cios - 11,9 CB + 100 broń = 111,9 - potworek umiera

Jak widać obrażenia zadawane przez CB na początku są bardzo duże ale przy małej ilości życia przeciwnika są znikome. Przy małych obrażęniach z broni i szybkim odradzaniu życia potworka połączonym z redukją obrażeń możemy go w ogóle nie móc zabic! Nawet w naszym przykładzie to nie CB zabiło potworka tylko obrażenia z broni.
Jednakże to właśnie dzieki CB szybko zredukujemy ogromną ilość życia najpoteżniszych potworków w grze, szybko doprowadzając ją do wartości, gdzie wystarczy ich dobić obrażeniami z broni.

pozdr




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych